Οροι Χρήσης (Terms Of Service – T.O.S)

Ημ/νία Αναθεώρησης: 26/05/2016

1. Απαγορευμένο Υλικό
2. Χρήση Κίνησης Δεδομένων
3. IRC
4. Κατάχρηση Servers
5. Άρνηση Υπηρεσιας
6. Τιμολόγηση (Billing)
7. Αμοιβές Υπηρεσιών
8. Eγγύηση επιστροφής χρημάτων & πολιτική επιστροφής ποσού
9. Απενεργοποιήσεις Λογαριασμών
10. Επιστροφή χρημάτων για Ακύρωση
11. Άρνηση Υπηρεσίας
12. Περιορισμός Eυθύνης
13. Παραβιάσεις
14. Αποποίηση Ευθυνών
15. Ενεργοποίηση Λογαριασμού
16. Εγγύηση Uptime των Servers
17. Προστασία του ιδιωτικού απορρήτου
17.a Cookies
18. Πληροφορίες που καταγράφονται αυτόματα
19. Έντυπα Παραγγελιών
20. Ασφάλεια
21. Τρίτοι
22. Επικοινωνία με τον ιστότοπο
23. Αποδεκτή Πολιτική Χρήσης (AUP)
24. Αντίγραφα Ασφαλείας (Backup)
25. Αποστολή μαζικών email μέσω Διαδικτύου (Spamming)
26. Περιεχόμενο απευθυνόμενο σε ενήλικες
27. Πολιτική Μεγάλων Αρχείων
28. Πολιτική Χρήσης χώρου
29. Άσεμνη λεκτική μορφή ή υλικό
30. Δυσφημιστική ή καταχρηστική γλώσσα
31. Παράνομη ή Αυθαίρετη πρόσβαση σε Άλλους Υπολογιστές ή Δίκτυα
32. Διευκόλυνση Παραβίασηs αυτής της AUP
33. Άλλες Παράνομες Δραστηριότητες
34. Άλλες Δραστηριότητες
35. Ονόματα Χώρου με κατάληξη .gr
36. Υποστήριξη Unmanaged VPS

Ολες οι υπηρεσίες που παρέχονται από την ProWebSector. (“ProWebSector Μαραβέλιας Μάριος”) προορίζονται μόνο για νόμιμη χρήση.
Η μετάδοση, αποθήκευση ή παρουσίαση οποιοασδήποτε πληροφορίας, στοιχείου ή υλικού σε παραβίαση οποιουδήποτε νόμου απαγορεύεται.

Αυτό περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται σε, : κατοχυρωμένο για πνευματική ιδιοκτησία υλικό, υλικό που κρίνουμε απειλητικό ή άσεμνο, ή υλικό που προστατεύεται ως εμπορικό μυστικό και άλλα νομοθετήματα.

Ο συνδρομητής συμφωνεί να αποζημιώσει και να προφυλάξει την ProWebSector από οποιεσδήποτε αξιώσεις προερχόμενες από χρήση υπηρεσίας που πιθανόν βλάπτει το συνδρομητή ή οποιοδήποτε άλλο συμβαλλόμενο μέλος.

Απαγορευμένοι είναι οι ιστότοποι που προωθούν οποιαδήποτε παράνομη δραστηριότητα ή παρουσιάζουν περιεχόμενο το οποίο πιθανόν να βλάπτει τους servers της ProWebSector ή οποιονδήποτε άλλο κεντρικό υπολογιστή στο Διαδίκτυο. Οι σύνδεσμοι σε τέτοιο υλικό είναι επίσης απαγορευμένo.

Παραδείγματα απαράδεκτου περιεχομένου ή συνδέσεων:
– πειρατικό λογισμικό

– προγράμματα ή αρχεία παραβιαστών απόρρητων προγραμμάτων (hacking tools)

– Torrent Trackers

– ιστότοποι Warez.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΕΑΝ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ, ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΡΧΕΙΑ MP3, ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ HACKING, ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ WAREZ, Ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΑΡΧΕΙΑ, Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΣΑΣ ΘΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ, ΕΠΙΠΛΕΟΝ, η ProWebSector ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΑΣ.

Χρήση Κίνησης Δεδομένων
Όλοι οι σχεδιασμένοι λογαριασμοί συνδυάζονται με μία προκαθορισμένη ποσότητα επιτρεπόμενης κίνησης δεδομένων.

Όλοι οι λογαριασμοί ελέγχονται, και χρεώνεστε με 1,00 € για κάθε giga υπερβαίνουσας κυκλοφορίας (traffic).

IRC
Δεν επιτρέπουμε προς το παρόν IRC ή IRC bots να λειτουργούν στους κεντρικούς υπολογιστές μας.

Κατάχρηση Servers
Οποιαδήποτε προσπάθεια να υπονομευθεί ή να προκληθεί ζημιά σε server ή σε πελάτη της ProWebSector απαγορεύται αυστηρά. Ως πελάτης μας είστε υπόλογος για όλους τους λογαριασμούς σας. Εάν παραβιάσετε τους Όρους Υπηρεσιών (T.O.S) που περιγράφονται εντός, ο λογαριασμός σας θα ακυρωθεί χωρίς δυνατότητα επιστροφής χρημάτων.

Άρνηση Yπηρεσίας
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε, να ακυρώσουμε ή να αναστείλλουμε υπηρεσία, στην αποκλειστική μας δικαιοδοσία. Ολα τα υπο-δίκτυα, shared hosting και οι dedicated servers της ProWebSector πρέπει να τηρούν τους ανωτέρους όρους, με εξαίρεση τα system resources που αφορούν στους αφιερωμένους dedicated servers.

Τιμολόγηση (Billing)
Κατά την Hμερομηνία Eνεργοποίησης Λογαριασμού κάθε μήνα, η ProWebSector είτε:

(1) θα χρεώνει την πιστωτική κάρτα του πελάτη (όταν έχουν παρασχεθεί τέτοιες πληροφορίες από τον πελάτη)

(2) θα παραδίδει 10 ημέρες νωρίτερα, με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ένα χρεωστικό σύμφωνο με τις παρεχόμενες υπηρεσίες για τον τρέχοντα μήνα και με κανονικό ταχυδρομείο ένα τιμολόγιο, εφόσον δεν επρόκειτο για ιδιώτη.

Όταν ένα χρεωστικό παραδίδεται στον πελάτη, η πληρωμή θα γίνεται στην ProWebSector όχι αργότερα από την καθορισμένη ημερομηνία πληρωμής. Η ProWebSector θα έχει το δικαίωμα για να τερματίσει αμέσως το πακέτο/υπηρεσία εάν ο πελάτης δεν κάνει εγκαίρως τις πληρωμές του. Θα σας παρέχεται ένα χρεωστικό σε μηνιαία βάση. Εάν δεν λάβουμε πληρωμή εντός 48 ωρών απο την λήξη του χρεωστικού, ο λογαριασμός, καθώς και όλοι οι λογαριασμοί κάτω από αυτόν, θα αναστέλλονται.

Αμοιβές Υπηρεσιών
Ορισμένες υπηρεσίες φέρνουν αμοιβή εγκατάστασης που χρεώνεται από την ProWebSector στον πελάτη, η οποία πρέπει να πληρωθεί από τον πελάτη προκειμένου να υπάρξει η χρήση των εν λόγω υπηρεσιών. Εάν ο πελάτης τερματίσει αυτήν τη συμφωνία, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για οποιαδήποτε και κάθε εκκρεμούσα αμοιβή οφειλόμενη στην ProWebSector και συμφωνεί (ο πελάτης) να καταβάλλει οποιαδήποτε πληρωμή που έχει προκληθεί από τον ίδιο. Επειδή οι υπηρεσίες παρέχονται σε μηνιαία βάση, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για τις αμοιβές υπηρεσιών κάθε μήνα, ανεξάρτητα από το πότε ο πελάτης παρέχει ειδοποίηση τερματισμού. Κατά συνέπεια, παραδείγματος χάριν, εάν ο πελάτης παρέχει ειδοποίηση τερματισμού την 15η ημέρα ενός συγκεκριμένου μήνα, ο πελάτης θα είναι υπεύθυνος για αμοιβές υπηρεσιών ολόκληρου του μήνα, και τέτοιες αμοιβές δεν προτιμολογούνται ή επιστρέφονται (εξαιρείται η εγγύηση επιστροφής χρήμάτων).

Eγγύηση επιστροφής χρημάτων & πολιτική επιστροφής ποσού
Προσφέρουμε εγγύηση επιστροφής χρημάτων 30 ημερών για τις υπηρεσίες Shared Hosting (για συνδρομή 1 έτους και άνω)

Επιστροφές ποσού: Εάν ο πελάτης έχει διατηρήσει τις υπηρεσίες για διάστημα λιγότερο των 30 ημερών και έχει προπληρώσει την ProWebSector για τέτοιες υπηρεσίες, θα γίνονται επιστροφές του ποσού μετά από αίτηση του πελάτη.

Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί η προσφορά για δωρεάν domain και ο πελάτης ακυρώσει εντός 30 ημερών εκμεταλλευόμενος την εγγύηση επιστροφής χρημάτων, η ProWebSector θα επιστρέψει το συνολικό ποσό μείων το κόστος κατοχύρωσης/ανανέωσης του domain, σύμφωνα με τις τιμές που αναγράφονται στους πίνακες.

Απενεργοποιήσεις Λογαριασμών
Οποιοσδήποτε λογαριασμός που απενεργοποιείται λόγω μη πληρωμής θα απαιτεί αμοιβή επανενεργοποίησης 10,00 € πριν από την επανενεργοποίηση.

Επιστροφή χρημάτων για Ακύρωση
ΔΕΝ επιστρέφουμε μέρος μηναίων αμοιβών σε λογαριασμούς.

H επιστροφή χρημάτων γίνετε δεκτή μόνο αν ακολουθήσει ο πελάτης την σωστή διαδικασία:

1.Συνδεθεί στην καρτέλα πελάτη του https://secure.prowebsector.gr/clientarea.php
2.Πατήσει στο μενού “Τα προιόντα μου & Υπηρεσίες”
3.Πατήσει “View Details” στην υπηρεσία που θέλει να ακυρώσει
4.Στο κάτω μέρος της σελίδα πατήσει στο κουμπί “Αίτημα Ακύρωσης”.

Αιτήματα ακύρωσης που θα στέλνονται μέσο email ή τηλεφωνικά δεν θα γίνονται δεκτά.

Άρνηση Υπηρεσίας
Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε, να ακυρώσουμε ή να αναστείλλουμε μία υπηρεσία, κατά την αποκλειστική μας κρίση.

Περιορισμός Eυθύνης
Η ProWebSector δεν θα είναι υπεύθυνη για οποιεσδήποτε διεκδικούμενες ζημίες, συμπεριλαμβανομένων τυχαίων και παραγώγων ζημιών, οι οποίες μπορεί να προκύψουν από διακοπή λειτουργίας ή μη διαθεσιμότητα, για οποιοδήποτε λόγο, των κεντρικών υπολογιστών της ProWebSector

Επιπλέον, η ProWebSector δεν θα είναι υπεύθυνη για οποιεσδήποτε διεκδικούμενες ζημίες, συμπεριλαμβανομένων τυχαίων και παραγώγων ζημιών, προερχομένων από φθορά ή διαγραφή οποιουδήποτε ιστοτόπου σε έναν από τους διακομιστές της ProWebSector . Ολες οι ζημίες περιορίζονται στην άμεση λήξη παροχής υπηρεσίας.

Παραβιάσεις
Οι παραβιάσεις αυτών των Αποδεκτών Πολιτικών Χρήσης (Acceptable Use Policies – AUP) θα πρέπει να αναφέρονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση

Όλες οι καταγγελίες θα ερευνούνται άμεσα. Μη συμμόρφωση με τους όρους ή προϋποθέσεις αποτελεί λόγο για άμεση απενεργοποίηση του λογαριασμού του πελάτη.

Αποποίηση Ευθυνών
Η ProWebSector δε θεωρείται υπεύθυνη για οποιαδήποτε στοιχειοθετημένη εκτίμηση κερδών τα οποία ένας πελάτης θα λάμβανε εάν η ιστοσελίδα του λειτουργούσε. Ορισμένες υπηρεσίες που παρέχονται από την ProWebSector μεταπωλούνται. Κατά συνέπεια, ορισμένος εξοπλισμός, routing, λογισμικό και προγραμματισμός που χρησιμοποιούνται από την ProWebSector δεν ανήκουν ή δεν είναι άμεσα ή γραμμένα στην ProWebSector

Επιπλέον, η ProWebSector δεν έχει καμία ευθύνη για τη χρήση των λογαριασμών των πελατών μας.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σε οποιουσδήποτε όρους ή προϋποθέσεις, απενεργοποιείται αυτόματα ο εν λόγω λογαριασμός. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε οποιοδήποτε λογαριασμό, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση για οποιοδήποτε λόγο χωρίς αποκατάσταση, σύμφωνα με την εκτίμηση της ProWebSector .

Ενεργοποίηση Λογαριασμού
Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας με την ProWebSector , συμφωνείτε με τις ανωτέρω αρχές και την αποποίηση ευθυνών. Με την αίτηση ενεργοποίησης ενός λογαριασμού, απαιτείται από εσάς να δεχθείτε αυτές τις αρχές, κατευθυντήριες και την αποποίηση ευθυνών, και ένα αντίγραφο της αποδοχής σας διαβιβάζεται μαζί με το αίτημα ενεργοποίησής σας για να διατηρηθεί μαζί με τις πληροφορίες του λογαριασμού σας.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: Εάν εγγραφείτε για έναν λογαριασμό και δεν συμμορφωθείτε με αυτούς τους όρους, δε γίνεται επιστροφή χρημάτων. Εντούτοις, θα σας ενημερώσουμε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνήματος πριν από τη λήψη οποιονδήποτε μέτρων, ώστε να σας παρέχουμε μια ευκαιρία να διορθώσετε το πρόβλημα.

Εγγύηση Uptime των servers.
Αν το site σας δεν είναι διαθέσιμο το 99,9% του χρόνου μέσα σε ένα μήνα, θα σας δώσουμε μια πίστωση για τον χρόνο αυτόν.

Αν και σπάνια οι server έχουν προβλήματα που έχουν ως αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός λειτουργίας, πρέπει να παραδεχτούμε ότι μπορεί να συμβεί. Γι ‘αυτό δημιουργήσαμε την Εγγυήση 99,9% Uptime . Πολλές εταιρίες φιλοξενίας προσφέρουν “εγγυήσεις uptime”, αλλά δεν κάνουν καμία αναφορά για το τι θα συμβεί εάν δεν πληρούν τον uptime χρόνο τους. Στηρίζουμε την αξιοπιστία του δικτύου μας, προσφέροντας σας μια προϋπολογισμένη πίστωση για κάθε περίπτωση το uptime μας βρεθεί εκτός από 99,9%.

Σημείωση: αυτή η εγγύηση ισχύει μόνο για απρογραμμάτιστες διακοπές. Προγραμματισμένες περιστασιακά διακόπες των server και του δικτύου για λόγους συντήρησης μπορεί να είναι απαραίτητες. Σε όλες όμως τις πιο επείγουσες περιπτώσεις, θα στείλουμε ένα email ειδοποιώντας τους πελάτες μας για την συντήρηση που πρόκειται να εκτελεστεί. Όταν έχει γίνει αποστολή ενημέρωσης τουλάχιστον δύο ώρες πριν από την διακοπή της υπηρεσίας,η διακοπή της υπηρεσίας δεν πληρεί τις προϋποθέσεις για την εγγύηση uptime.

Οι πιστώσεις υπολογίζονται ως εξής:

– Μεταξύ 0 λεπτών και 45 λεπτών downtime ανά μήνα (100% – 99.9% uptime) : Καμία Πίστωση
– Μεταξύ 45 λεπτών και 3 ωρών 30 λεπτών downtime ανά μήνα (99.9% – 99.5% uptime) : 5% Πίστωση
– Μεταξύ 3 ωρών 30 λεπτών και 7 ωρών 15 λεπτών downtime ανά μήνα (99.5% – 99% uptime) : 10% Πίστωση
– Μεταξύ 7 ωρών 15 λεπτών και 14 ωρών 30 λεπτών downtime ανά μήνα (99% – 98% uptime) : 15% Πίστωση
– Μεταξύ 14 ωρών 30 λεπτών και 1.5 ημέρας downtime ανά μήνα (98% – 95% uptime) : 25% Πίστωση
– Περισσότερο από 1.5 μέρας downtime ανά μήνα (less than 95% uptime) : 100% Πίστωση

Επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου μας για να αιτηθείτε πίστωση υπηρεσιών, σύμφωνα με την ιστοσελίδα μας για Εγγυήσεις Διαθεσιμότητας

Σημείωση: Οι πιστώσεις για downtime χορηγούνται με τη μορφή πιστώσεων για τον λογαριασμό φιλοξενίας σας στην ProWebSector, και θα υπολογίζονται αυτόματα σε μελλοντικά χρεωστικά.

Επιστροφές μετρητών δεν θα γίνονται με αιτία το downtime.
H εγγύηση διαθεσιμότητας δεν περιλαμβάνει downtime που είναι εκτός του ελέγχου της ProWebSector , συμπεριλαμβανομένων όπως:
– διακοπή δικτύου του ISP,
– συμφόρηση του internet backbone,
– βλάβη στον δικτυακό εξοπλισμό του Datacenter που φιλοξενούνται οι server,
– διακοπές που προκαλούνται από θεομηνίες
– πρόβλημα τροφοδότησης ρεύματος.

Οι λογαριασμοί των χρηστών θα πρέπει να μην παραβιάζουν τους Όρους Χρήσης της υπηρεσίας.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι η εγγύηση uptime δεν ισχύει για semi-dedicated, VPS, ή dedicated hosting υπηρεσίες φιλοξενίας.

Η ProWebSector διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει οποιεσδήποτε ή όλες οι ανωτέρω αρχές, κατευθυντήριες και την αποποίηση ευθυνών χωρίς ανακοίνωση. Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα για να αυξήσουμε οποιαδήποτε τιμολόγηση και να κάνουμε αλλαγές στa πακέτα υπηρεσιών μας χωρίς ανακοίνωση.

Προστασία του ιδιωτικού απορρήτου
H ProWebSector, έχει δημιουργήσει αυτήν την δήλωση μυστικότητας προκειμένου να καταδειχθεί η σταθερή δέσμευσή μας για το ιδιωτικό απόρρητο. Τα ακόλουθα εκθέτουν τη συλλογή πληροφοριών και τις πρακτικές διάδοσης γι’ αυτόν τον ιστότοπο.

17.a Cookies
H ιστοσελίδα της ProWebSector χρησιμοποιεί cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη και ασφαλή εμπειρία περιήγησης
βάση της Ευρωπαικής νομοθεσίας, περισσότερες πληροφορίες εδώ και εδώ

Πληροφορίες που καταγράφονται αυτόματα
Χρησιμοποιούμε τη διεύθυνση IP σας για μας να βοηθήσει να εντοπίσουμε τα προβλήματα με τους servers μας και για να διαχειριστούμε τον Ιστότοπό μας. Δεν χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για κανέναν άλλο λόγο.

Έντυπα Παραγγελιών
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί φόρμα παραγγελιών για να μπορούν οι πελάτες να ζητούν υπηρεσίες (128 bit encryption). Συλλέγουμε ευαίσθητες πληροφορίες που χρησιμοποιούνται μόνο για το σκοπό μας, και κανένα τρίτο μέρος δεν λαμβάνει οποιοδήποτε είδος πληροφοριών από μας.

Τα στοιχεία επαφής από τις φόρμες παραγγελιών χρησιμοποιούνται για να ερχόμαστε σε επαφή με τον πελάτη όταν χρειάζεται.

Οι πληροφορίες τιμολόγησης που συλλέγονται χρησιμοποιούνται για την τιμολόγηση των χρηστών για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ασφάλεια
Αυτός ο ιστότοπος διαθέτει σε ισχύ μέτρα ασφάλειας για την προστασία από απώλεια, κακή χρήση και τροποποίηση των πληροφοριών υπό τον έλεγχό μας. Χρησιμοποιούμε ισχυρή κρυπτογράφηση SSL για να εξασφαλίσουμε το ιδιωτικό απόρρητο.

Τρίτοι
Οι πληροφορίες που έχουν συλλεχθεί γι’ αυτόν τον ιστότοπο είναι αυστηρά για δική μας χρήση, ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΑΤΟΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ, κ.λπ.

Επικοινωνία με τον Ιστότοπο
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις γι’ αυτήν την Προστασια του ιδιωτικού απορρήτου, τις πρακτικές αυτού του ιστότοπου, ή τις συναλλαγές σας με αυτόν τον ιστότοπο, μπορείτε να επικοινωνείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

Αποδεκτή Πολιτική Χρήσης (AUP)
Ημερομηνία αναθεώρησης: 15/09/2009

Ως παροχέας φιλοξενίας ιστοσελίδων και άλλων σχετικών με το Διαδίκτυο υπηρεσιών, η ProWebSector προσφέρει στους πελάτες της (επίσης γνωστοί ως ” Συνδρομητές”) και στους πελάτες και χρήστες αυτών, τα μέσα να αποκτήσουν και να διαδώσουν έναν πλούτο από δημόσιες, ιδιωτικές, εμπορικές και μη εμπορικές πληροφορίες.

Η ProWebSector αποδέχεται ότι το Διαδίκτυο παρέχει τόπους δημόσιας συζήτησης (forum) για δωρεάν και ανοικτή συζήτηση και διάδοση πληροφοριών. Εντούτοις, όταν υπάρχουν ανταγωνιστικά ενδιαφέροντα σε ζητήματα, η ProWebSector διατηρεί το δικαίωμα να λάβει ορισμένα προληπτικά ή διορθωτικά μέτρα. Προκειμένου να προστατευθούν αυτά τα ανταγωνιστικά συμφέροντα, η ProWebSector έχει αναπτύξει μια Αποδεκτή Πολιτική Χρήσης (“Acceptable Use Policy – A.U.P”), η οποία συμπληρώνει και εξηγεί ορισμένους όρους για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις κάθε πελάτη, ο οποίος λαμβάνει τις υπηρεσίες της ProWebSector

Αυτή η ΑΠΧ (AUP) αναθεωρηθείται από καιρό σε καιρό.

Μια σημαντική πτυχή του Διαδικτύου είναι ότι κανένα συμβαλλόμενο μέρος δεν είναι κύριο ή ελέγχει αυτό. Αυτό το γεγονός αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της αμεσότητας και της αξίας του Διαδικτύου, αλλά θέτει και μεγάλη αξία στην κρίση και την ευθύνη όσων το χρησιμοποιούν, τόσο αναφορικά με τις πληροφορίες που αποκτούν αλλά στις πληροφορίες που διαδίδουν σε άλλους. Όταν οι συνδρομητές λαμβάνουν πληροφορίες από το Διαδίκτυο, πρέπει να λαμβάνουν υπόψιν τους ότι η ProWebSector δεν μπορεί να ελέγχει, επαληθεύει, εγγυηθεί ή επιβεβαιώνει την ακρίβεια και την ποιότητα των πληροφοριών που αποκτούνται.

Γι’ αυτόν τον λόγο, ο συνδρομητής πρέπει να ασκήσει την καλύτερη κρίση του/της στο να στηρίζεται σε πληροφορίες που λαμβάνονται από το Διαδίκτυο, καθώς επίσης να γνωρίσει ότι κάποιο υλικό μπορεί να είναι σεξουαλικά απερίφραστο ή ειδάλλως προσβλητικό.

Επειδή η ProWebSector δεν μπορεί να ελέγξει ή να λογοκρίνει το Διαδίκτυο, και δεν θα προσπαθήσει να πράξει κατ’ αυτόν τον τρόπο, η ProWebSector δεν μπορεί να δεχτεί οποιαδήποτε ευθύνη για βλάβες στους συνδρομητές της προερχόμενες από τις ανακριβείς, ακατάλληλες, προσβλητικές ή παράνομες επικοινωνίες στο Διαδίκτυο.

Όταν οι συνδρομητές διαδίδουν πληροφορίες από το Διαδίκτυο, πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψιν τους ότι η ProWebSector δεν επιθεωρεί, εκδίδει, λογοκρίνει ή παίρνει την ευθύνη για οποιεσδήποτε πληροφορίες που οι συνδρομητές της μπορεί να δημιουργήσουν. Όταν οι χρήστες βάζουν πληροφορίες για το Διαδίκτυο, έχουν την ίδια ευθύνη με άλλους συντάκτες για παραβίαση της κατοχύρωσης πνευματικής ιδιοκτησίας (copyright), τη δυσφήμιση ή άλλη επιβλαβή λεκτική μορφή.

Επίσης, επειδή οι πληροφορίες που δημιουργούνται μεταφέρονται στο δίκτυο της ProWebSector και μπορεί να φθάσουν σε έναν μεγάλο αριθμό ανθρώπων, και συνδρομητών ή μη-συνδρομητών, της ProWebSector , το ανέβασμα πληροφοριών στο Διαδύκτιο μπορεί να έχει επιπτώσεις σε άλλους συνδρομητές και να επηρεάζει την καλή θέληση, επαγγελματικότητα, φήμη ή λειτουργίες της ProWebSector

Για αυτούς τους λόγους, οι συνδρομητές παραβιάζουν τις αρχές και το Συμφωνητικό Υπηρεσιών της ProWebSector όταν αυτοί, οι πελάτες τους, οι θυγατρικές ή τα υποκαταστήματά τους συμμετέχουν στις ακόλουθες απαγορευμένες δραστηριότητες:

Αντίγραφα Ασφαλείας (Backup)

Η ProWebSector διατηρεί backup των δεδομένων του πελάτη για εσωτερική χρήση σε περιπτώσεις ανεπανόρθωτης ζημίας του hardware των server.

O πελάτης είναι υπεύθυνος να διατηρεί δικά του backups όσο συχνότερα μπορεί.

Οι εφαρμογές cPremote/Jet Backup μέσο των οποίον μπορεί ο πελάτης να κάνει restore από μηνιαίο/εβδομαδιαίο/καθημερινό backup , προσφέρονται δωρεάν και είναι best effort, οπότε δεν παρέχετε καμία εγγύηση στην λειτουργία τους.

Εάν κάποιος λογιασμός hosting καταλαμβάνει πάνω απο 10 GB ή άνω των 100.000 inodes ΔΕΝ θα συμπεριλαμβάνεται στο αυτόματο καθημερινό/εβδομαδιαίο/μηνιαίο backup.

Η ProWebSector διατηρεί το δικαίωμα να χρεώσει τον πελάτη για restore από backup εσωτερικής χρήσης,
όταν ο πελάτης ζητήσει backup/restore λόγο απώλειας τον δεδομένων για την οποία δεν ευθύνεται η εταιρεία. Σε τέτοια περίπτωση, η χρέωση ανέρχεται σε 30,00 € +ΦΠΑ.

Αποστολή μαζικών email μέσω Διαδικτύου (Spamming):

Η αποστολές αυθαίρετων μαζικών ή/και εμπορικών πληροφοριών μέσω του Διαδικτύου, είναι όχι μόνο επιβλαβείς λόγω του αρνητικού αντίκτυπού τους στη στάση των καταναλωτών έναντι στην ProWebSector , αλλά και επειδή μπορεί να υπερφορτώσουν τους servers της ProWebSector και να διαταράξουν την παροχή υπηρεσιών της ProWebSector στους συνδρομητές της.

Όταν παραλαμβάνεται μια καταγγελία, η ProWebSector θα ερευνήσει εάν επρόκειτο για περίπτωση hacking με άγνοια του πελάτη, και θα τον ενημερώσει να διορθώσει το πρόβλημα μέσα σε 48 ώρες, εάν δεν γίνει λήψη ενημέρωσης απο τον πελάτη για τις ενέργειες του ο λογαριασμός του πελάτη θα απενεργοποιηθεί για λόγους SPAMing.

Επιπλέον, η ProWebSector επιφυλάσσεται του δικαιώματος να διώξει ποινικά το πρόσωπο αυτό, γι’ αυτήν την παραβίαση.

Θα ορίζεται πρόστιμο 1000 € ΑΝΑ ηλεκτρονικό μήνυμα που αποστέλλεται εάν η ProWebSector επιλέξει να εκδιώξει ποινικά.

Περιεχόμενο απευθυνόμενο σε ενήλικες:
Η ProWebSector δεν επιτρέπει υλικό απευθυνόμενο σε ενήλικες (πορνογραφικό) και θα θα αναστέλλει/τερματίζει οποιοδήποτε μη συμμορφούμενο λογαριασμό.

Πολιτική Μεγάλων Αρχείων:

Οι υπηρεσίες φιλοξενίας της ProWebSector δεν προσφέρονται για την φιλοξενία/διανομή αρχείων.
Οι πελάτες των υπηρεσιών φιλοξενίας δεν επιτρέπεται να φιλοξενούν οποιαδήποτε αρχεία μεγαλύτερα από 200ΜΒ εφόσον παρατηρείται πως βρίσκονται διαθέσιμα με αποκλειστικό σκοπό το download.

Τέτοια περιλαμβάνουν αλλά και δεν περιορίζονται σε ISΟ/ακουστικά/τηλεοπτικά αρχεία, .EXE αρχεία.
Εάν δεν είστε βέβαιοι εάν το αρχείο σας είναι ενάντια σε αυτήν την πολιτική, παρακαλούμε στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στη διεύθυνση

Πολιτική Χρήσης χώρου:

Οι υπηρεσίες φιλοξενίας δεν προσφέρονται για χρήση backup/αποθηκευτικού χώρου, παρά μόνο για τα αρχεία που εμφανίζονται/χρησιμοποιούνται άμεσα στην ιστοσελίδα του πελάτη.

Εάν ο πελάτης κάνει χρήση εργαλείων backup είναι υπεύθυνος μετά το πέρας της διεργασίας να πραγματοποιήσει download και διαγραφή του αρχείου.

Όριο inodes
Υπάρχει όριο στα inodes με 100.000 ανα λογαριασμό cpanel σε shared hosting/reseller λογαριασμούς.

Τα inodes αποτελούν μονάδα δεδομένων που κρατάν πληροφορίες σχετικά με ένα αρχείο στον λογαριασμό hosting σας.
Ο αριθμός των inodes δείχνει τον αριθμό αρχείων και φακέλων που έχετε.
Αυτό συμπεριλαμβάνει οτιδήποτε αρχείο στον λογαριασμό σας emails,email attachments,files,folders κλπ.

Οι λογαριασμοί που περνούν το όριο τον 100.000 inodes θα λαμβάνουν ενημέρωση, και θα αφαιρούνται απο το αυτόματο daily/weekly backup,
όταν ένας λογαριασμός περάσει το όριο των 250.000 θα μπαίνει σε παύση, με την δυνατότητα να μειώσει ο πελάτης τον αριθμών των αρχείων/inodes
ή να μεταφερθεί σε VPS (Virtual Private Server) ή Dedicated Server περιβάλον.

Άσεμνη λεκτική μορφή ή υλικό :
Απαγορεύεται η χρήση του δικτύου της ProWebSector για διαφήμιση, αναμετάδοση, αποθήκευση, ανέβασμα, παρουσίαση ή με καθ’ οποιονδήποτε άλλο τρόπο διάθεση υλικού παιδικής πορνογραφίας ή άσεμνης λεκτικής μορφής ή υλικού. Η ProWebSector είναι υποχρεωμένη από τον νόμο να ειδοποιεί τα αρμόδια όργανα επιβολής του νόμου, όποτε ενημερώνεται για την παρουσία παιδικής πορνογραφίας είτε μέσα στο δίκτυό της είτε να διαβιβάζεται μέσα από αυτό.

Δυσφημιστική ή καταχρηστική γλώσσα:
Χρήση του δικτύου της ProWebSector ως μέσον για διαβίβαση αρνητικής, δυσφημιστικής, παρενοχλητικής, καταχρηστικής ή απειλητικής γλώσσας.

Παράνομη ή Αυθαίρετη πρόσβαση σε Άλλους Υπολογιστές ή Δίκτυα:
Η πρόσβαση, παράνομα ή χωρίς έγκριση, σε υπολογιστές, λογαριασμούς ή δίκτυα που ανήκουν σε ένα άλλο συμβαλλόμενο μέρος, ή η προσπάθεια να διαπεραστούν τα μέτρα ασφαλείας του συστήματος ενός άλλου ατόμου (συχνά γνωστό ως ” hacking”).

Επίσης, οποιαδήποτε δραστηριότητα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρόδρομος σε μια αποπειραθείσα διείσδυση συστημάτων (δηλ., ανίχνευση ports, stealth scan ή άλλη δραστηριότητα συλλογής πληροφοριών).

Διανομή ιών Διαδικτύου, worms, Trojan Horses ή άλλων καταστρεπτικών δραστηριοτήτων: Διανομή πληροφοριών σχετικά με τη δημιουργία και αποστολή των ιών Διαδικτύου, worms, Trojan Horses, pinging, flooding, mail bombing ή DDOS attacks. Επίσης, δραστηριoτήτων που διαταράσσουν τη χρήση ή παρεμποδίζουν τη δυνατότητα άλλων να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το δίκτυο ή οποιοδήποτε συνδεδεμένο δίκτυο, σύστημα, υπηρεσία ή εξοπλισμό.

Διευκόλυνση Παραβίασηs αυτής της AUP:
Η διαφήμιση, η μετάδοση ή η διάθεση οποιουδήποτε λογισμικού, προγράμματος, προϊόντος ή υπηρεσίας που σχεδιάζεται για να παραβιάσει αυτή την AUP, περιλαμβανομένης και της διευκόλυνσης μέσων spam, pinging/flooding, mail bombing, ddosattacks και πειρατεία λογισμικού.

Άλλες Παράνομες Δραστηριότητες:
Συμμετοχή σε δραστηριότητες που καθορίζονται να είναι παράνομες, συμπεριλαμβανομένων, αλλά μη περιοριζομένων, σε διαφήμιση, μετάδοση ή με άλλο τρόπο διάθεση ψευδή χρέωση πιστωτικών καρτών και πειρατία λογισμικού.

Άλλες Δραστηριότητες:
Συμμετοχή σε δραστηριότητες, είτε νόμιμες είτε παράνομες, στις οποίες η ProWebSector έχει καθορίσει ως επιβλαβείς για τους συνδρομητές της, λειτουργίες, φήμη, καλή θέληση ή σχέσεις με τους πελάτες της.

Οπως έχουμε επισημάνει, η ευθύνη για την αποφυγή επιβλαβών δραστηριοτήτων όπως ακριβώς περιγράφηκε, επαφίεται στο συνδρομητή. Η ProWebSector Μ.Μαραβέλιας Δ.Πετράκης , ως συνηθισμένη πρακτική, δεν θα ελέγξει τις επικοινωνίες των συνδρομητών της για να εξασφαλίσει τη συμμόρφωση με την πολιτική ή τον εφαρμόσιμο νόμο της ProWebSector.

Εντούτοις, όταν η ProWebSector ενημερώνεται για επιβλαβείς δραστηριότητες, μπορεί να λάβει οποιαδήποτε μέτρα για να σταματήσει η επιβλαβής δραστηριότητα, που περιλαμβάνει, αλλά δεν περιορίζεται, στη διαγραφή πληροφοριών, το κλείσιμο ενός ιστότοπου, και εφαρμογή λογισμικού ελέγχου (screening) με σκοπό να εμποδίσει προσβλητικές μεταδόσεις, αρνούμενη την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ή οποιαδήποτε άλλη πράξη που κρίνεται αρμόδια από την ProWebSector

H ProWebSector γνωρίζει επίσης ότι πολλοί από τους συνδρομητές της είναι οι ίδιοι παροχείς υπηρεσιών Διαδικτύου, και ότι πληροφορίες που φθάνουν στις εγκαταστάσεις της ProWebSector από εκείνους τους συνδρομητές μπορεί να έχουν προέλθει από πελάτη του συνδρομητή ή από έναν άλλο τρίτο. Η ProWebSector δεν απαιτεί από τους συνδρομητές της που προσφέρουν υπηρεσίες Διαδικτύου να παρακολουθούν ή να λογοκρίνουν μεταδόσεις ή ιστότοπους που δημιουργούνται από τους πελάτες τους. Η ProWebSector διατηρεί το δικαίωμα να λάβει άμεσα μέτρα ενάντια σε πελάτη των συνδρομητών της.

Επίσης, η ProWebSector μπορεί να λάβει μέτρα ενάντια σε συνδρομητή της ProWebSector λόγω δραστηριοτήτων ενός πελάτη του συνδρομητή, ακόμα κι αν η δράση μπορεί να έχει επιπτώσεις σε άλλους πελάτες του συνδρομητή. Ομοίως, η ProWebSector προσδοκεί ότι οι συνδρομητές που προσφέρουν τις υπηρεσίες Διαδικτύου θα συνεργαστούν με την ProWebSector σε οποιαδήποτε διορθωτική ή προληπτική πράξη που η ProWebSector κρίνει απαραίτητη. Μη συνεργασία με τέτοια διορθωτικά ή προληπτικά μέτρα αποτελεί παραβίαση της πολιτικής της ProWebSector

Η ProWebSector δεν θα ελέγχει σκόπιμα τα ιδιωτικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλλονται ή λαμβάνονται από τους συνδρομητές της, εκτός αν απαιτείται να πράξει κατ’ αυτόν τον τρόπο από το νόμο, κυβερνητική αρχή ή όταν η δημόσια ασφάλεια είναι σε κίνδυνο. Η ProWebSector μπορεί, εντούτοις, να ελέγξει την υπηρεσία του συνδρομητή ηλεκτρονικά για να εξακριβώσει ότι οι εγκαταστάσεις της λειτουργούν ικανοποιητικά. Επίσης, Η ProWebSector μπορεί να αποκαλύψει πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων, αλλά όχι περιορισμένων, πληροφοριών σχετικά με έναν συνδρομητή, μια μετάδοση που γίνεται με χρήση του δικτύου μας, ή έναν ιστότοπο, προκειμένου να συμμορφωθεί με μια δικαστική απόφαση, κλήση, κλήτευση, αίτημα επίδοσης, ένταλμα, θέσπισμα, κανονισμό ή κυβερνητικό αίτημα. Η ProWebSector δεν αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερωθεί ότι έχουν παρασχεθεί πληροφορίες για το συνδρομητή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να της απαγορευθεί από το νόμο να αποκαλύψει τέτοια ειδοποίηση.

Τέλος, η ProWebSector μπορεί να αποκαλύψει τις πληροφορίες για τους συνδρομητές της ή πληροφορίες που διαβιβάζονται από το δίκτυό της για να προστατεύσει όπου είναι απαραίτητο την ProWebSector και άλλους από ζημία, ή όπου τέτοια κοινοποίηση είναι απαραίτητη για την ορθή λειτουργία του συστήματος. Εντούτοις, η ProWebSector δεν θα πωλήσει ποτέ πληροφορίες σε άλλες υπηρεσίες ή επιχειρήσεις εξωτερικού.

Η ProWebSector αναμένει ότι οι συνδρομητές της που παρέχουν υπηρεσίες Διαδικτύου σε άλλους θα συμμορφωθούν πλήρως με όλους τους εφαρμόσιμους νόμους που αφορούν στο απόρρητο επικοινωνιών στο Διαδίκτυο. Η μη συμμόρφωση ενός συνδρομητή με εκείνους τους νόμους παραβιάζουν την πολιτική της ProWebSector

Τέλος, η ProWebSector επιθυμεί να υπογραμμίσει ότι, με την υπογραφή του Συμφωνητικού Υπηρεσιών, οι συνδρομητές αποζημιώνουν την ProWebSector για οποιαδήποτε παραβίαση του Συμφωνητικού Υπηρεσιών, νόμου ή πολιτικής της ProWebSector , με συνέπεια απώλειες της ProWebSector ή οποιασδήποτε αξίωσης ενάντια στην ProWebSector από οποιοδήποτε τρίτο. Αυτό σημαίνει ότι, εάν η ProWebSector μηνυθεί εξ’ αιτίας δραστηριότητας ενός συνδρομητή (ή πελάτη ενός συνδρομητή), ο συνδρομητής θα είναι υπεύθυνος για την πληρωμή οποιονδήποτε επιδικασθεισών αποζημιώσεων ενάντια στην ProWebSector , συν τις εύλογες δικηγορικές αμοιβές.

Ελπίζουμε ότι αυτή η AUP θα είναι χρήσιμη στη διευκρίνιση των υποχρεώσεων των χρηστών στο Διαδίκτυο, συμπεριλαμβανομένων της ProWebSector και των συνδρομητών της, ως υπευθύνων μελών του Διαδικτύου. Οποιεσδήποτε καταγγελίες για παραβίαση αυτής της AUP από συνδρομητές θa πρέπει να αποστέλλονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

Ονόματα Χώρου με κατάληξη .gr

Με την εγγραφή σας στην ProWebSector δηλώνετε υπευθύνως σύμφωνα με το Νόμο 1599/86 ότι:

(α) Τα στοιχεία που δηλώνετε είναι αληθή και ακριβή
(β) Δεν παραβιάζετε εν γνώσει σας δικαιώματα τρίτων
(γ) Δεσμεύετε το συγκεκριμένο νομικό πρόσωπο (Μόνο σε περίπτωση νομικών προσώπων)
(δ) Αν το Μεταβλητό Πεδίο Ονόματος Χώρου δευτέρου επιπέδου ταυτίζεται με γεωγραφικό όρο που περιλαμβάνεται στη λίστα γεωγραφικών όρων που είναι δημοσιευμένη στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ στην ελληνική και λατινική μορφή (σύμφωνα με το Παράρτημα ΙΒ του παρόντος), είστε ο αρμόδιος Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης
(ε) σε περίπτωση Δήλωσης Καταχώρησης Ονόματος Χώρου με κατάληξη .gov.gr, είστε κυβερνητικός οργανισμός.
(ζ) σε περίπτωση Ονομάτων Χώρου τρίτου επιπέδου των οποίων μόνο το τρίτο επίπεδο είναι μεταβλητό, φέρετε την ιδιότητα που αντιστοιχεί σε φορείς στους οποίους δύναται να εκχωρηθεί το συγκεκριμένο Κοινόχρηστο Όνομα Χώρου που συνθέτει το Μη Μεταβλητό πεδίο.

ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ UNMANAGED VPS

η ProWebSector σας προσφέρει Self-Managed VPS λύσεις φιλοξενίας βασισμένες σε OpenVZ, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για επαγγελματίες στο web hosting, server administrators και έμπειρους webmasters. Γενικότερα, προσφέρουμε υπηρεσίες σε άτομα που είναι εξοικειωμένα με το λειτουργικό σύστημα Linux, τα εργαλεία και τις υπηρεσίες Linux και τις ρυθμίσεις τους. Προσφέρουμε ευρεία γκάμα εργαλείων που σας επιτρέπουν να έχετε τον πλήρη έλεγχο του VPS σας, με λειτουργίες από VPS reboot και επανεγκατάσταση του λειτουργικού συστήματος (OS reinstallation) έως και σειριακή κονσόλα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιλύσετε προβλήματα όπως λανθασμένη ρύθμιση παραμέτρων δικτύου ή εσφαλμένη ρύθμιση ssh.

Ενώ είστε υπεύθυνοι για τη διαχείρηση του δικού σας VPS, η ομάδα εξειδικευμένων επαγγελματιών της ProWebSector είναι στη διάθεσή σας 24/7/365 “non-stop” στο παρασκήνιο για να εξασφαλίσουν ότι όλος ο φυσικός εξοπλισμός μας και τα δίκτυά μας είναι up και σε εύρυθμη λειτουργία και εκτελούνται στον βέλτιστο τρόπο.
Τι ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ από την Υποστήριξη Unmanaged VPS της ProWebSector

– Προβλήματα με πρόσβαση δικτύου. Παρακαλούμε μη διστάσετε να ανοίξετε ένα αίτημα υποστήριξης μαζί μας εάν δεν έχετε απολύτως καμμία δυνατότητα να επικοινωνήσετε με το VPS σας και τον VPS πίνακα ελέγχου σας. Πριν δημιουργήσετε αίτημα υποστήριξης παρακαλούμε θερμά να ελέγξετε το VPS status από την καρτέλα σας, ότι δεν εκκρεμεί κάποιο χρεωστικό και σιγουρευτείτε ότι είναι up και εκτελείται κανονικά. Δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε εάν το VPS σας έχει χρεωστικά σε εκκρεμότητα ή έχει τερματιστεί λόγω παραβίασης των TOS/AUP (Όρων Χρήσεως) μας.

– Προβλήματα με το physical hardware. Παρακολουθούμε όλα τα physical hardware και δίκτυά μας με τη χρήση remote monitoring υπηρεσιών. Συνεπώς, στην περίπτωση hardware failure θα το γνωρίζουμε άμεσα και θα ξεκινήσουμε άμεσα τις όποιες διενέργειες απαιτούνται για την επίλυση του προβλήματος. Παρακαλούμε ελέγξτε το “Network and Hardware Status” από την περιοχή πελάτη για να δείτε την κατάσταση του παρόντος προβλήματος. Εάν υποπτεύεστε ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα το οποίο σχετίζεται με το φύσικο εξοπλισμό (hardware-related) και δεν παρατηρείτε κάποια σχετική ανακοίνωση που να έχει εκδοθεί από πλευράς μας, παρακαλούμε δημιουργήστε ένα αίτημα υποστήριξης με την ομάδα υποστήριξής μας ώστε να μπορέσουμε να επαληθεύσουμε την κατάσταση του physical server στον οποίο βρίσκεται ο VPS σας.

– Προβλήματα με το VPS panel (Διαχείριση VPS (SolusVM Panel)) – παρακαλούμε ενημερώστε μας εάν δεν μπορείτε να κάνετε επανεκκίνηση, επανεγκατάσταση, έναρξη/παύση του VPS σας μέσω του VPS control panel. Θα χαρούμε να ερευνήσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα ώστε να διασφαλίσουμε την πλήρη λειτουργικότητα τόσο για εσάς όσο και για τους υπόλοιπους πελάτες μας.

– Προβλήματα με τα OS templates (πρότυπα λειτουργικών) που παρέχουμε. Ξοδεύουμε εκατοντάδες ώρες στο στήσιμο και τον έλεγχο των OS templates μας ώστε να διασφαλίσουμε ότι μπορούν να εκτελεσθούν χωρίς προβλήματα. Στην περίπτωση που κάτι μπορεί να μας έχει διαφύγει και έχετε αντιμετωπίσει γενικότερα προβλήματα με τα OS templates μας, παρακαλούμε δημιουργήστε αίτημα υποστήριξης και προμηθεύστε μας με όλες τις κατάλληλες πληροφορίες σχετικά με τα errors και/ή πιθανή έλλειψη/ή υπερβολική λειτουργικότητα που εντοπίζετε στο OS της επιλογής σας.

Ο,τιδήποτε άλλο σχεδόν υπόκειται υπό τον απευθείας έλεγχο του ιδιοκτήτη του VPS και συνεπώς δεν καλύπτεται από την υποστήριξή μας.

Τι ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ από την Υποστήριξη Unmanaged VPS της ProWebSector

Μόνο οι προαναφερθείσες περιπτώσεις καλύπτονται. Ο,τιδήποτε άλλο, συμπεριλαμβανομένων αλλά όχι περιορισμένων στα παρακάτω παραδείγματα, δεν καλύπτεται:

– Software (Apache, named, ftp, MTA, κλπ) ρυθμίσεις εντός του VPS σας.
– Σταθερότητα και διαθεσιμότητα του software που εκτελείται στο VPS σας. Πχ εάν η MySQL σας δεν ξεκινάει λόγω σφαλμάτων ρυθμίσεων, προβλημάτων δικαιωμάτων κλπ, είναι κάτι που πρέπει να λύσετε εσείς.
– Προβλήματα με λογ/σμούς χρηστών όπως αδυναμία εισόδου χρήστη λόγω λανθασμένων κωδικών, λανθασμένες ρυθμίσεις υπηρεσιών κλπ
– Προβλήματα με δικτυακές εφαρμογές όπως CMSs, forums, blogs, κλπ
– Προγραμματιστικά θέματα. Δεν παρέχουμε υποστήριξη κώδικα/προγραμματισμού, ανεξαρτήτως γλώσσας που χρησιμοποιείτε στις εφαρμογές/υπηρεσίες σας.
– Δεν προσφέρουμε end-user support για τους πελάτες σας
– Δεν προσφέρουμε τηλεφωνική ή chat υποστήριξη
– Δεν προσφέρουμε monitoring του VPS σας και/ή για οποιεσδήποτε υπηρεσίες που μπορεί να εκτελείτε εντός του VPS σας

Η λίστα των παραπάνω περιπτώσεων δίδεται ως παράδειγμα του τί δεν προσφέρουμε, δεν είναι ολοκληρωμένη και μπορεί να ανανεωθεί οποιαδήποτε χρονική στιγμή. Γενικότερα, δεν παρέχουμε υποστήριξη για ο,τιδήποτε δεν υπάρχει στην παράγραφο “Τί καλύπτεται”.

Έχετε ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ;

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις που αφορούν το τί καλύπτει η ομάδα υποστήριξής μας ή τις υπηρεσίες μας γενικότερα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας!